Scrabblenieuws

20 juni 2009

Eerste reacties op verduiveld straf verhaal...

Via e-mail bereikten mij enkele leuke reacties op het satansverhaal. Hieronder enkele voorbeelden:

Caroline Arnold (IT)
Wat een geweldig stuk! Mijn complimenten, enig.

Germaine Valkenborgs (Littera)
Je hebt talent ... ik vraag me af waarom ze bij De Morgen jou niet gevraagd hebben om Bernard Dewulf op te volgen. Of de gegevens die er in het verhaal staan allemaal kloppen weet ik niet, en ik zal het ook niet nagaan... maar ik vind het alleszins héél erg goed gevonden.
Wanneer komt jouw eerste boek eraan ??
Proficiat... altijd leuk om zo'n bericht te krijgen !


Nana Van Den Bossche (Quercus)
Het is inderdaad onvoorstelbaar dat het cijfer 13 zo dikwijls aan bod komt. Heel mooie en leuke anekdote trouwens - ik heb ervan genoten ! Je moet er toch maar opkomen om dergelijke vaststellingen zo boeiend te maken.

Susan Geens (Heureka)
Zeer mooie post!

Omer Van Hoecke (Fair Play)
Waar haal jij dit allemaal vandaan ?
U bent toch ook “gene gewone”.


Jan Cornet (Vandalen)
Hel en verdoemenis !!!
Jij hebt mijn geheime pact met de duivel achterhaald en daarenboven publiekelijk gemaakt !
Ik beken in alle ootmoed: net zoals Faust heb ik mijn ziel aan Satan verkocht in ruil voor een occasionele Interclubzege.
Trouwens, mag ik je erop attenderen dat het evenmin toeval is dat ik won met 828 punten (8 + 28 = 36 en bovendien is 828 een veelvoud van 36) !
Alleen jammer dat ik nu zo lang moet wachten op mijn volgende overwinning ...


**********

Mijn welgemeende dank voor de complimentjes!